Kenapa Saya Perlu Dapat Tiket Percuma Seminar Hartanah Pie 2020

  • 0
Assalamualaikum.

Seperti yang korang nampak pada tajuk entri ini, aku sedang menulis entri untuk mendapatkan tiket seminar anjuran Pie2020, seorang full pelabur hartanah sepenuh masa who has successfully make money from homestay, subsale dan flipping. Korang boleh check blognya http://www2.pie2020.com/blog dan website seminar beliau http://www.seminarjutawanhartanah.com/.
 
 [Doakan aku berjaya! - Source]

Why would I go for such length to win a ticket? Mana pernah aku taip entri macam ni kan? Sebabnya aku rasa seminar ini major steps yang aku boleh buat dalam proses pelaburan ilmu buat masa sekarang!

Well, aku beri 10 sebab kenapa aku calon yang terbaik dalam mendapatkan tiket ini.
  1. Seorang pemuda 21 tahun yang berminat dalam pelaburan hartanah.
  2. Jatuh cinta pandang pertama dengan real estate sejak belajar dalam Diploma dalam Pengurusan Hartanah UiTM.
  3. Merancang untuk melabur hartanah seawal 23-24 tahun.
  4. Memiliki blog khas untuk hartanah OMGHartanah!
  5. Berminat untuk mempraktikkan ilmu pelaburan secepat mungkin.
  6. Bermatlamat mengumpul aset 1 juta yang pertama dengan hartanah sebelum 27.
  7. Mempunyai azam untuk berkongsikan ilmu yang diperolehi dengan bakal-bakal pelabur yang berminat.
  8. Mempunyai visi untuk educate Malaysian society tentang ilmu hartanah.
  9. Berminat untuk membuat networking dan rapport.
  10. Berkeinginan belajar teknik-teknik pelaburan hartanah daripada mentor yang berjaya.
Fuhh! Harapnya aku terpilih. Tak sabar! >.<

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment