Lutut Tergeliat

  • 0
Assalamualaikum.

Lutut aku tergeliat semasa bermain futsal malam semalam. Semuanya gara-gara tapak kasut melekat di gelanggang dan bahagian atas badan aku telah bergerak ke kiri manakala bahagian bawah piggang aku masih berada di tempat yang sama.

Aku cukup pasti yang lutut aku telah bergerak. Sayang sekali tidak dapat bermain dengan baik selepas itu. Pagi ini, bahagian yang tercedera itu membengkak. Jadi, aku ambil peluang untuk pergi ke klinik bagi meng-x-ray kaki kiriku. 

Sesudah tiba di kawasan klinik, aku lihat terdapat kawan-kawan aku yang berada di kedai mamak bersebelahan klinik dan inilah hasilnya yang dimuat naik ke dalam media sosial 😂



Diminta menggayakan watak pengemis, pada awalnya aku memang keras lakonannya. Kemudian mereka membiarkan aku membuat gaya bersahaja. Dalam keadaan selesa, gambar di bawah ternyata tampak semulajadi.



Bila pergi ke klinik sesudah lepak, aku diberitahu perkhidmatan x-ray tidak disediakan pada hari minggu. Alamak, nampaknya tuam sahajalah lutut ini dengan ais - menyurutkan bengkaknya. InsyaAllah. Doakan kesihatan aku bertambah baik.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment